יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

איך לבחור תוכנית שותפים? קומבינה למתחילים!

אני יוצא מנקודת הנחה שרובכם כבר יודעים מז זה תוכניות שותפים ולכן ארשה לעצמי לדלדג על ההסבר.
אז אם אתם כבר משווקים מנוסים כנראה שיש לכם את השיטות לבחור את המוצרים שלכם כמובן שיש המון תוכניות שותפים חלקן מוצעות ישירות ע"י הונדורים וחלקן ע"י אתרים שמרכזים המון תוכניות באתר אחד.
אני כרגע רוצה לדבר על קליקבנק שמרכז מעל ל 60 אלף תוכניות שותפים , כמובן שזה די קשה לדעת איזה תוכנית שותפים היא טובה ורווחית , קליק בנק מספק לנו את המדדים שלו לבחירת התוכנית אבל די קשה לדעת עד כמה המדדים האלה אינדיקטורים טובים , אפשר להיעזר בבלוג של המליונר בפיג'מה השייך לאיגאל פינס האגדי! 
יש בבלוג שלו המון מידע שהוא צבר לאורך השנים הן לגבי קליקבנק והן לגבי שיווק שותפים והוא ספק מידע עיקרי וחשוב שאני ממליץ עליו בחום.
אני כרגע רוצה להפנות אתכם לתוכנה מגניבה ביותר שהומלצה ע"י חבר והיא עוזרת לבחור מוצרים מקליקבנק , תכלס זה פלאגין שמתלבש על פייר-פוקס וברגע שאתם נכנסים לקליקבנק אתם יכולים לראות בדיוק מה מוצר מומלץ ומה המגמה שלו, מההמילות חיפוש שלו בגוגל ועוד הרבה נתונים מענינים.
התוכנה היא חינאמית ויש גם אופציה לשדרג אותה לגירסא יותר מתקדמת שנותנת הרבה אופציות נוספות ,כמובן שזה כבר בתשלום!
בכל מקרה שווה לנסות , אני אישית נעזר בה דווקא לא לבחור מוצרים אלא לפסול!
הכוונה שיש נישות שאני אוהב ושם יש מוצרים שנראים לי טובים אז אחרי שאני ננעל על מוצר אני נכנס לפיירפוקס , בוחן את המוצר שוב בעזרת התוכנה כמובן שאם ההמלצה היא שהמוצר לא טוב אני מתחשב בזה, אך עדיין עושה חושבים אחרי הכל לא אני כתבתי את התוכנה וקשה לדעת איזה נתונים נלקחים בחשבון, מה שכן בתקופה הקצרה שאני משתמש בה היא חסכה לי הרבה כסף וגרמה לי לוותר על מספר קמפיינים מפסידים.
בכל מקרה אתם מוזמנים להיכנס לאתר של התוכנה ,יש שם וידיאו מצויין שדי מוכר אותה אז תתרשמו, ותהנו....

כרגיל שיהיה לכולנו בהצלחה!

תגובה 1:

  1. אני עוסק עשיו בניית אתר באינטרנט ובנוסף אני גם עוסק קידום אתר בגוגל ויש לי מערכת בניית אתר משלי ורציתי להגיד שטוב שאתה כרגע רוצה לדבר על קליקבנק לא האמנתי שהוא מרכז מעל ל 60 אלף תוכניות שותפים , כמובן שזה די קשה לדעת איזה תוכנית שותפים היא טובה ורווחית , קליק בנק מספק לנו את המדדים שלו לבחירת התוכנית אבל די קשה לדעת עד כמה המדדים האלה באמת נכונים.

    השבמחק