יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

כסף קל, מהיר ובטוח!!!

אני בעצמי לא מאמין שכתבתי את הכותרת הזאת אבל זה קיים! אני חייב לציין עובדה שאני בן אדם מאוד סקפטי ודי קשה לשכנע אותי בקלות שיש איזשהו מוצר שיהפוך אותי ליפה בלילה או עשיר או שרירי...בקיצור הבנתם את הרעיון.
אתמול כתבתי פוסט על זיק והרגשתי שלא באמת הסברתי עד כמה שהשיטה שם מגניבה ועובדת אבל היא כן עובדת והיא כן מייצרת כסף והם כן נותנים כסף והיום יצא לי להכיר בחור שעושה סכומים מטורפים!!!
כמובן שלכל דבר יש מחיר והבחור גם השקיע מכספו ולא מעט יש לציין ,ולכן גם מרוויח בהתאם אבל עדיין יש לכם את האופציה גם להרוויח בלי להשקיע! ז"א להשתמש בנקודות שהמערכת "מלווה" לכם. בכל מקרה מהשאני רוצה להגיד שמאוד מהר אתם תשתכנעו שזה רעיון אדיר ויש שם פוטנציאל להרוויח כסף ותשקיעו , אני אישית השקעתי וכפי שאני כבר ציינתי בפוסט הקודם אני אפרסם רווחים בעוד מספר שבועות!

האמת את הפוסט הקטן הזה אני כותב כי אני מרגיש שיש כאן פוטנציאל וקצת קשה לי להאמין שזה יכול לעבוד יותר משנה(זוכרים אני מאוד סקפטי) למרות שבדקתי קצת על החברה והם מאוד רציניים וכבר 14 שנים בשוק כך שאולי הם יודעים מה הם עושים , אני חושב שפשוט עדיין לא הבנתי את השיטה שלהם לעומק אבל אני עושה כסף מנקודות וירטואליות שזה מגניב ואני עושה עוד יותר כסף מהכסף שהשקעתי.
אני לא ממליץ לאף אחד להשקיע כאן סכומים גדולים אבל בטוח ש50 או 100 דולר של השקעה זה בגדר ההגיון והיופי שסכום זה חוזר מהר מאוד.
שוב כל אחד ישקיע לפי מה שהוא מרגיש והחשדניים בינינו שיתחילו מההרשמה החינאמית!

אני אשתדל לא לכתוב על זיק יותר בבלוג הזה אולי חוץ מדיווח רווחים בעתיד אתם מוזמנים לנסות בעצמכם!

בהצלחה! :-)

תגובה 1:

  1. אני עוסק עשיו בניית אתר באינטרנט ובנוסף אני גם עוסק קידום אתר בגוגל ויש לי מערכת בניית אתר משלי ורציתי להגיד שלא האמנתי שיש באינטרנט כסף קל, מהיר ובטוח כל הכבוד על הפוסט הזה

    השבמחק