יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

תמונה אחת שווה אלף קליקים! מכירים?

כאשר אנחנו מוכרים מוצר אנחנו רוצים מכירות גבוהות וחשיפה גבוהה ובדרך-כלל יש לנו עמודי נחיתה שאמורים לסגור את המכירה בהנחה שעמודי הנחיתה טובים.
אבל הדבר הכי חשוב שלפני שאנחנו מזרימים טראפיק לעמוד נחיתה הוא צריך להיות איכותי, וכשאני אני אומר איכותי אני מתכוון בעצם לממוקד.
אם אנחנו רוצים למכור פטישי אוויר סביר להניח שלא נרצה למקד את הפרסום ברופאים (אגב מחאה מוצדקת שיהיה בהצלחה) .
טוב אז מה שאני בעצם מנסה להגיד זה שכשאתם יוצרים אד בקמפיין שלכם תמקדו אותו לקהל הנכון! אחרי שחקרתם והגעתם למסקנה שיש קהל יעד ממוקד הגיע הזמן לבחור תמונה זה משהו שאני אוהב לעשות בסוף, אני גם אסביר ,למה?
כיוון שכשאתם כותבים אד וחוקרים את הקהל ומנסים לעשות אופטימיזציה לאד אתם עוברים תהליך של התבשלות ונהיים יותר ויותר חכמים מה שבסופו של דבר ילקח בחשבון בבחירת התמונה!

לפני שממשיכים אני רוצה להיות ברור בעצם הכי ברור! מה שיקבע שבן אדם יסתכל על פרסום בפייסבוק זה תמונה! התמונה היא הדבר הכי חשוב בקמפיין!!

מה שקורה כשבוחרים תמונה טובה מספר הקליקים עולה כאשר מספר הקליקים עולה בדר"כ עולה גם ה CTR.
ולמה אכפת לנו מ הCTR? הרי אני יכול לפרסם ל 700 מליון ו CTR מאוד נמוך להגיע להמון לקחות?! אז זה חשוב מאוד!! כיוון שהתשלום שלנו לפייסבוק יקבע ע"פ ה CTR שלנו וככל שה CTR שלנו גבוהה יותר כך עלות הקליקים שלי נמוכה יותר.
אז מה שאנחנו שואפים זה להשיג כמה שיותר אנשים שיקליקו על המודעה שלנו ו להוזיל עלויות הקלקה.
בעצם זה WIN-WIN סצנריו....

מספר המלצות אישיות לבחירת תמונה שטקנברט וגם מספר המלצות של פרי מארשל...

1. תשתמשו בתמונה חיובית ואנושית - תמונה של אישה יפה ומחייכת יכולה להיות אופציה מצויינת.
2. מסגרת לתמונה- תלוי גם בקהל היעד לדוגמא אם אתם מפרסמים לנשים מסגרת ורודה יכולה להיות אופציה (לבנות המין  היפה סליחה על ההכללה).
3. תמונות מוזרות-תמונה שונה ,מוזרה, צעקנית או מצחיקה יכולות להילקח בחשבון. תזכרו שהמטרה שלנו היא למשוך תשומת לב!!!
4. תמונות עם ערך מוסף-מפרסמים נעליים של פומה תבחרו תמונה של נעל על דשא ירוק הדשא הירוק צבע חזק וזועק בנוסף לזה ששטח הרקע הוא גדול.
5.שינוים-זה פשוט "סוס מנצח לא מחליפים" אל תגעו במה שעובד אבל כל הזמן תשנו דברים שלא עובדים בכללי הסוד בפייסבוק זה כל הזמן לשנות! זה קל,מהיר,נו ויעיל אז תשחקו עם זה!
6.תמונה יעודית-תשייכו תמונות למוצר אבל תשחקו על הרגשות. אם אתם מוכרים מטרנה תדאגו לשים תמונה של ילד מאושר כדי שאמא תדע שזה מה שהילד שלה צריך.
7.פסיכולוגיה הפוכה-אתם מוכרים מטרנה שימו תמונה של ילד בוכה ותכתבו שזה מה שאתם צריכים כדי שהילד יהיה מאושר. המפתח זה לשחק על הרגש ולזכות בתשומת לב!
צפו במודעות קיימות על מנת לקבל קצת רעיונות...

התחלה טובה זה לייצר מספר אדים ולשים הרבה תמונות שונות ופשוט לראות מה עובד ומה לא.
תנסו ,תנסו ושוב תנסו ואתם לבד תראו את השינויים בתוצאות!

בהצלחה חברים!

2 תגובות:

  1. אני עוסק עשיו בניית אתר באינטרנט ובנוסף אני גם עוסק קידום אתר בגוגל ויש לי מערכת בניית אתר משלי ורציתי להגיד אהבתי את השם של הפוסט תמונה אחת שווה אלף קליקים שם מקורי כל הכבוד על הרעיון

    השבמחק
  2. שיבקי היקר, אהבתי מאוד לקרוא את הפוסט הזה. עוד אחד משובח שמראה את רמת ההבנה השיווקית הנפלאה שכל אחד רצוי שיכיר וידע.
    בתור מי שעוסק בקידום אתרים באינטרנט, אני מבין כיום עד כמה החומר הזה חשוב לעיכול וגם להבנה :)

    תודה רבה על פוסט משובח

    אבישי

    השבמחק