יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

מכירות פומביות זה דבר נפלא!

כאשר שמעתי לראשונה על המושג של מכירות פומביות באינטרנט היה לי ברור שזה דבר מגניב ורעיון אדיר כמובן שניסיתי את זה ובזמנו כמעט הצלחתי לקנות מחשב נייד ב 129$ מאז זרמו הרבה מים בנהר והרבה ביטים ברשת ולאחרונה פגשתי חבר שהזכיר לי את זה, הוא סיפר שקנה לא מזמן קינדל ב 47$ (קינדל למי שבמקרה לא יודע זה מכשיר שמאוד דומה לטאבלט אבל עם מטרה ממוקדת יותר זהו מכשיר שמיועד לקריאת ספרים אלקטרונים  - בקיצור זה מכשיר מגניב וכלי שימושי במיוחד לאלה שאוהבים לקרוא) אני דווקא קניתי קינדל ב99$ באמזון לא מזמן וקצת התבאסתי מעצמי (כמובן שאני מפרגן לחבר) שלא בדקתי את האופציה של מכירות פומביות באינטרנט. לאחר שכל אחד מאיתנו הלך לדרכו החלטתי לחקור את המנגנון סתם כי זה עניין אותי אבל בסופו של דבר גיליתי כמה דברים מעניינים שבעזרתם אני הולך לעשות קצת כסף עם התמדה של כמה חודשים ו 5 דקות ביום.
טוב אז קודם כל אספר בקצרה איך האתרים האלה עובדים ולמה שומעים סיפורים של אנשים שקונים מוצרים ששוים מאות דולרים בכמה עשרות בודדות? מה שקורה שעל הגשת הצע ה לוקחים סכום מסויים, לצורך הדוגמא דולר, נגיד שמוצא למכירה אייפון 4 והמכירה מתחילה מסנט הרי זה ברור שכל בן אדם רציונאלי יהיה מוכן לסכן 5 דולר עבור אייפון חדש וכך מתחיל המשחק במידה והמכירה מגיעה ל 3$ בלבד ההכנסה לחברה זה דולר עבור כל פני ולכן כבר 3000$ ובדרך כלל זה מגיע להרבה יותר. 
עכשיו אחרי שהבנו איך עושים כסף באינטרנט החברות הגדולות ,איך זה קשור אלינו? אז ככה זה מאוד פשוט תןך כדי שחיפשתי כמה אתרים שמתעסקים במכירות פומביות גיליתי שאחד האתרים מפעיל תוכנית מאוד מענינת שבא משווקים יכולים לעשות כסף.


זיק רוורדס - תוכנית  תגמולים מהרגע הראשון! 5 דקות עבודה ביום והתמדה יביאו אתכם להכנסה פאסיבית

רק למען הגילוי הנאות רק לפני שבוע התחלתי בתוכנית ולכן אני עדיין לא אציג את הרווחים שלי כי הם קטנים אבל אשתדל לעדכן מתישהו בהמשך
מה שכן אני כבר יכול להגיד שיש כאן פוטנציאל לרווח ויש גם אופציה להשקיע ולהגדיל את הרווחים עוד יותר.

1) אז איך תוכנית התגמולים של זיק עובדת? בהתחלה צריך להירשם לזיק ,הרשמה נורא פשוטה שלוקחת בדיוק שתי דקות. יש בהרשמה מספר אופציות להירשם אני ממליץ בשביל ההתחלה לבחור את האופציה החינמית.
לאחר ההרשמה אתם תקבלו 100 נקודות שבהן ניתן להשתמש (אני אסביר על זה מאוחר יותר).

בוידיאו הבא תוכלו לראות איך נרשמים

 נלקח מ successhowto.com

2) לאחר שנרשמנו לאתר אנחנו צריכים להיכנס אליו אם היוזר/סיסמא שלנו ללכת לאזור של הבק-אופיס ופשוט לבצע 3 שלבים פשוטים: לבחור אחת מהצעות הפרסום של זיק בשלב השני לפרסם אותה באחד מהאתרים המוצעים ו בשלב האחרון להוכיח ע"י הדבקת לינק בזיק שאכן פירסמנו.
נכון שזה לא נשמע מסובך?
בכל מקרה צפו בוידיאו הבא ע"מ להבין כמה זה פשוט.




נלקח מ successhowto.com

3) לגבי התגמול שלנו ,אז ככה... זיק מתגמלים בין 1%-2% כך שאם לדוגמא היו לנו 100 נקודות לאחר הפרסום נקבל 2 נקודות נוספות ונגיע ל 102.
ככל שיהיה לנו יותר נקודות כך נוכל להגדיל אותן יותר באופן יחסי.
אם נמשיך לעשות את זה על בסיסי יומי לאחר שישים יום יהיו לנו כבר 244 נקודות.
ז"א ה 100 נקודות החינמיות שלנו יהפכו ל 244 שמתוכם 144 נקודות וי.אי.פי בנקודות שצברנו ניתן להשתמש לצבירה נוספת של נקודות או לפדות אותן לכסף.

בוידיאו הבא תוכלו לראות איך אחרי חודשיים וחצי הבחור עושה הכנסה יומית עם השקעה של 2 דקות ביום.



נלקח מ successhowto.com

 בכל מקרה אני הייתי ממליץ להירשם לזיק , לדעתי זה יתן מוטיבציה לאלו שעדיין מנסים לעשות כסף ולא הולך ובכלל לראות שזה כן אפשרי לעשות כסף באינטרנט.
כל מה שאתם צריכים ע"מ להירשם זה ידע באנגלית די בסיסית ו לדעת לעשות העתק ,הדבק ;-).

אגב זאת רק דרך אחת לעשות כסף מזיק רוורדס אני ממליץ להתעניין ולחפור קצת באתר שלהם.

למידע נוסף כנסו לזיק רוורדס תוכלו לחקור שם את כל האופציות ואני אשתדל לעדכן על הכנסות ודברים חדשים שאגלה בזיק.....אז שיהיה בהצלחה!

דבר נוסף , אני אמשיך בפוסטים הקרובים לעדכן על שיווק בפייסבוק יש דברים מענינים שגיליתי לאחרונה ואשמח לשתף אתכם וגם לספר על כמה קמפיינים שהרצתי לאחרונה!


תגובה 1:

  1. אני עוסק עשיו בניית אתר באינטרנט ובנוסף אני גם עוסק קידום אתר בגוגל ויש לי מערכת בניית אתר משלי ורציתי להגיד שאני גם מסכים שמכירות פומביות זה דבר נפלא במיוחד שזה באינטרנט

    השבמחק