יום שישי, 4 בנובמבר 2011

למה לפרסם בפייסבוק?

אז למה לנו לפרסם בפייסבוק? האמת שזה די ברור מהפוסט הקודם אבל אני אציין שוב פייסבוק מונה נכון ליולי 2011 כ 760 מליון משתמשים...נתון די מרשים ואפילו משכנע.

עכשיו אני צריך להבין ולבדוק האם אני באמת צריך חשיפה כזאת גדולה והתשובה כמובן שזה תלוי בסוג העסק וגם כאשר העסק לא הכי מתאים לפרסום בפייסבוק עדיין לפי דעתי יש מקום לפרסום מקומי ואני אסביר בהמשך למה הכוונה.

 בכל מקרה בשלב הראשון חשוב להבין מה אנחנו רוצים להשיג בפרסום שלנו ולמי הוא מיועד!
 אז עכשיו באמת תשאל את השאלה האם פייסבוק בשבילי?
כמובן שהתשובה אינה חד משמעית ואף מאוד רחבה וכל אחד יעשה את השיקולים האיישים שלו לגבי התרומה האדיבה לפייסבוק עבור פרסום, אבל אני אתן מספר נקודות למחשבה.
לדוגמא אתם עסק קטן ובגלל שאני בלוג ישראלי אני אבחר ב"פיצוציה" אז האמת שאני מוכר וטוב לי ואפילו יש לי עמוד בפייסבוק ושם גם נמצאים אצלי בחברים מספר מהלקוחות שלי.
אז אני פשוט יכול לבנות עמוד לפיצוציה שלי כמובן מהיוזר שלי ופשוט להתחיל לפרסם ,כל היופי בפירסום בפייסבוק הוא שאני יכול לכוון את הפרסום שלי לקהל יעד מאוד לוקלי שבאמת חשוב לי להגיע אליו.
ז"א אני פשוט יכול לבחור שקהל היעד שלי יהיה אנשים באזור ת"א ובטווח גילאים  מסוים בצורה הנ"ל אני דואג שהפרסום יגיע רק לאנשים שבאמת מענינים אותי וגם יחסוך לי כסף.

אם בא לכם לבדוק האם העסק שלכם או המוצר שלכם מתאים למכירת בעזרת שיטת ה PPC  ניתן להיעזר באחד הגורוים הגדולים של השיווק באינטרנט ,פרי מארשל.
הוא בנה אתר קטן שמאפשר לך לבדוק את תאימות המצר\העסק לשיווק בפייסבוק ע"י מענה של מספר שאלות.
במידה וציון מעל 4 כנראה שתהיה תועלת לעסק שלך מהפייסבוק ואם הוא מעל 7 אז זה באזור ה"חובה".

לצערי אני חייב ללכת וממש רציתי לכתוב משהו יותר ארוך ומפורט אבל כנראה שזה יחכה לפעם הבאה אולי אפילו היום בערב....

יאללה ביי!

 

 

תגובה 1:

  1. אני עוסק עשיו בניית אתר באינטרנט ובנוסף אני גם עוסק קידום אתר בגוגל ויש לי מערכת בניית אתר משלי ורציתי להגיד שהסברת בצורה די משכנעת למה לפרסם בפייסבוק אני האמת אף פעם לא פרסםמתי בפייסבוק אבל נראה לי שאני ינסה את הנישה הזאת גם.

    השבמחק