יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

זיק רוורדס - המדריך המלא חלק ב'

אז כמו שהבטחתי אני ממשיך את המדריך על זיק רוורדס ובחלק השני אני אפרט על סוגי התמלוגים שניתן להנות מהם בזיק וגם את האפשריות שניתן להצטרף אליהם בזיק....

הבונוסים של זיק 

אז עדיף שנתחיל בחלק היותר מעניין שזה התמלוגים:
1. בונוס הריבית המצטברת - בעצם זה הבונוס הרגיל שעליו כבר דיברנו והוא מאפשר לכל אחד להרוויח ע"י זה שמפרסמים את זיק רוורדס באתרי הודעות חינאמים (פעולה שלוקחת בדיוק 3 דקות ביום) הריבית בממוצע יוצאת כ 1.6% ליום מה שיכול להביא אותנו בעוד שנה מהיום להכנסה פאסיבית של כ 300 דולר לחודש.

2. עמלת מכירה ישירה - 20% עמלה כאשר אתם מפנים לקוחות שקונים Bids (בידים להשתתפות במכרז של זיק) אפילו אם הם נקנו דרך המודעות שפירסמנו בסעיף 1.

3. עמלת דורות על רכישת בידים - 10% מכל ביד שנקנה ע"י מצורפים מהדרגה הראשונה שלך ועד 5% מכל ביד שנקנה ע"י מצורפים מהדרגה השניה שלך.

4. עמלת מנויים - על כל מנוי שנרשם (מנוי ישיר) עמלה של 20% מהתשלום של המנוי החודשי.

5. בונוס מטרציוני - עד 3.5$ עבור כל מנוי במטריצה 5X2 אני חושב שזה 62 איש (לא סגור על זה חישבתי בראש) .

6. קניון וירטואלי - בזה עדיין לא התעמקתי לעומק אבל ניתן למכור שם מוצרים ולקבל את ההפרש בין המחיר הסיטונאי למחיר השוק.

סוגי מנוי
אני אסביר על כל מנוי שניתן לרכוש ואת ההבדלים בינהם, אני אישית הייתי ממליץ דווקא לא מהיקר  על סילבר עד שמבינים איך הכל עובד ובעתיד אולי לשדרג, בעצם אפילו תתחילו עם החינאמי וכאשר אתם כבר מבינים איך המערכת עובדת תשדרגו ליותר גבוהה אבל לא כדאי להתעכב כיוון שמי שנמצא במטריצה שלכם ושידרג לפניכם- עליו אתם לא תקבלו את העמלות !

אז בוא נראה מה סוגי המנוי שקיימים בזיק:

מנוי ללא תשלום
בעת ההצטרפות כמנוי ללא תשלום, אתם נכנסים למטריצה סגורה של 2×5 כחלק מהקבוצה של האפליין שלכם. כאשר אתם והאפליין שלכם מזמינים אנשים להצטרף למערכת, הם נכנסים למטריצה שלכם.
מנוי ללא תשלום זכאי לבונוס הריבית המצטברת, ולבונוסים של ה-20% על עמלות ישירות (ממנויים שהוא צירף באופן אישי, או מכאלה שקנו דרכו בידים)




 מנוי כסף - 10$ לחודש
מנוי סילבר מקבל גם בונוס עמלת דורות (5% על דור ראשון, 2.5% על דור שני) על כל רכישה של בידים שמתבצעת באופן יומיומי במסגרת הריבית המצטברת.
בונוס נוסף ביחס למנוי ללא תשלום הוא בונוס המטריצה. מנוי סילבר מקבל 0.25$ על כל מנוי סילבר, זהב, או דיאמונד שנמצא במטריצה 2×5 שלו באופן חודשי.
כמובן שאין צורך להוסיף אבל כל הבונוסים שמקבל המנוי ללא תשלום כלולים גם במנוי כסף, יש גם אופציות נוספות בבק אופיס שפתוחות רק למנוי בתשלום כגון גרף של כל המריצה שלך בצורה גראפית ולא רק בצורת טקסט.



מנוי זהב - 50$ לחודש
בונוס דורות מוגדל (7% על דור ראשון, 3.5% על דור שני) על כל רכישה של בידים שמתבצעת באופן יומיומי במסגרת הריבית המצטברת.
בונוס מטריצה מוגדל  על כל מנוי סילבר , ו-1$ על כל מנוי זהב או דיאמונד במטריצה 2×5 שלו באופן חודשי.



מנוי דיאמונד - 100$ לחודש
בונוס דורות הגדול ביותר (10% על דור ראשון, 5% על דור שני) על כל רכישה של בידים שמתבצעת באופן יומיומי במסגרת הריבית המצטברת.
מנוי דיאמונד מקבל גם את הבונוס מטריצה הגדול ביותר. 0.4$ על כל מנוי סילבר , 1.5$ על כל מנוי זהב, ו-3.5$ על כל מנוי דיאמונד במטריצה 2×5 שלו באופן חודשי.
מנוי דיאמונד שמצרף שני מנויי דיאמונד נוספים באופן אישי, זכאי לקבל עמלות בונוס על מטריצה של 2×20
אתם מוזמנים לנסות בעצמכם את זיק ואני מבטיח לעדכן אם יהיו דברים נוספים שיהיו מעניינים בזיק.

אז שיהיה בזיק-צלחה!
שיבקי...

חברים כל מה שכתוב נבדק אך בסופו של דבר כולנו אנשים אז אני תמיד ממליץ לעבור על כל ההבהרות המשפטיות,איך זה עובד, וקבלת תשלום בזיק רק ע"מ שתהיו בטוחים.

תגובה 1:

  1. אני עוסק עשיו בניית אתר באינטרנט ובנוסף אני גם עוסק קידום אתר בגוגל ויש לי מערכת בניית אתר משלי ורציתי להגיד ש המדריך על זיק רוורדס הוא מעולה אני רואה שבחלק השני אתה מפרט על סוגי התמלוגים שניתן להנות מהם בזיק וגם את האפשריות שניתן להצטרף אליהם בזיק שזה מאד מעניין וזה היה חסר לי בחלק הראשון

    השבמחק