יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

אתר נישה ראשון יצא לדרך...

אני יודע שלא קל להתחיל אבל כל פעם אני מופתע לגלות מחדש כמה שזה קשה, ותמיד יש את התירוץ שאיכשהו מצליח לשכנע אותך לא לעשות...אז כמו שאמרתי היה קשה להתחיל אבל התחלתי ובניתי את אתר הנישה הראשון שלי אינדקסטי אותו בגוגל ואני עדיין לא מצליח לראות אותו ב300 הראשונים אבל אני בטוח שתוך מספר ימים זה ישתנה כיוון שעדיין לא התחלתי לעשות לאתר שום קידום.
לגבי המילה ("אד-וורד") הראשית שאני מקדם, נראה לי שבחרתי מילה מצויינת כיוון שיש עליה1900 חיפושים בחודש(כן אני יודע שזה לא הרבה אבל זה מספיק לי כרגע) ואני מקווה להגיע לאחד משלושת המקומות הראשונים אז זה יהיה בסדר.
בנוסף CPC שלה באזור 1.4$ שזה אומר שאני ארוויח יפה מהאד-סנס והתחרות עליה בינונית.

כרגע באתר יש לי שלושה עמודים ו4 מאמרים(מאמר נוסף אני אעלה היום) המאמרים הם מקוריים ובעלי תוכן איכותי, על 2 מתוכם אני יכול להתחייב על מקוריות בלבד שכן אני כתבתי אותם :-) ו3 נעשו ע"י אוטסורסינג (פיבר,טקסטברוקר)
בכל מקרה אני מתכנן להגיע בקרוב לעשרה פוסטים אבל לדעתי גם 5 זה מספיק טוב ע"מ להתחיל.

ברגעים אלו אין לי ממש סדר פעולות מסודר או תוכנית (וזה לא בסדר) אבל אני עובד על זה מה שכן אני יודע שהשאיפה הגדולה היא 10 אתרי נישה והכנסה של 1000 דולר בחודש מהאתרים האלו(סביר להניח שאצטרך לבנות יותר מ10 אתרים ע"מ למצוא את ה10 שבאמת יכניסו לי כסף).
לגבי השאיפות הקטנות אז זה להתחיל בקידום SEO של הנישה ועיצוב סופי של האתר.

מה אני מתכנן לעשות ב SEO?
טוב אז הדבר הראשון זה כמובן להשיג לינקים חוזרים והאמת פה אני מתכוון לשים דגש על לינקים איכותיים ולא כמה שיותר, אני מתכוון לעשות את הקידום בעצמי ולא לשלוח אותו לאאוטסורסינג(לפחות לא בהתחלה) שכן אני רוצה להבין מה ההשפעה של כל פעולה שאני עושה על האתר.
הדבר השני אני אבנה מספר אתרים תומכים שבעזרתם אני אשלח תנועה לאתר שלי.
כמובן שאני הולך גם לפרסם מאמרים שיקשרו לאתר המקורי שלי.

כרגע אני מעדיף לא להרחיב יותר מדי על הפרטים של השיטות שאני אשתמש, פשוט ברגע שהדברים יעבדו אני אפרסם הכל בצורה מפורטת!

טוב אז עכשיו צריך לעבוד קצת
שבקי


2 תגובות:

  1. אני עוסק עשיו בניית אתר באינטרנט ובנוסף אני גם עוסק קידום אתר בגוגל ויש לי מערכת בניית אתר משלי ורציתי להגיד שאתר נישה הם דבר מעולה והתרומה שלהם להתקדמות של אתר במנועי החיפוש היא מעולה אני אישית ישתמש בשיטה הזאת גם באתרים שלי.

    השבמחק
  2. אני מקווה שאתה מעודכן לגבי גוגל ומנגנון התוכן-אדסנס שלהם. מה לעשות, על מנת לצבור קליקים באתרים האלה (אתרי אדסנס) צריך שיהיה תוכן איכותי שיכול להניב לך הכנסות. כיום יותר מתמיד, גוגל קשוחים ונוקשים יותר לגבי אתרי אדסנס שנועדו במיוחד לכך, וכיום גוגל גם מזהה אותם היטב!
    אז... לאט לאט, ובזהירות רק לא להחליק כאן :)
    אני עוסק מעט בקידום אתרים, כך שאם זה מעניין אותך אתה יכול ללחוץ כאן, ולקפוץ לבקר באתר שלי :)
    בהצלחה

    אבישי

    השבמחק