יום שני, 31 באוקטובר 2011

פייסבוק קצת סטטיסטיקה...

טוב אז פייסבוק ,בטח שמעתם ;-)
חשבתי לכתוב רשומה על פייסבוק ועד כמה הוא חשוב לעסק שלכם או לשיווק המוצרים אבל יש הרבה מה לכתוב וקצת קשה למקד את זה לרשומה אחת.

כנראה שאני אעשה מספר פוסטים שבהם אפרט את דרכי השיווק בפייס וכמה דברים שממש יעזרו לקידום העסק שלכם...

אבל רק לחימום המנועים ולידע כללי פייס התחילה את דרכה בשנת 2004 ממעונות הסטודנטים של אוניברסיטת הארוורד ע"י ארבע סטודנטים  שבראשם מארק צוקרברג ,יהודי איך לא!? באותה תקופה היא הייתה זמינה רק לסטודנטים של האוניברסיטה ומשם התפשטה לסטנפורד קולומביה וייל....כמובן שאין צורך להוסיף מה קרה מאז...
 היום פייסבוק מונה 750 מליון משתמשים פעילים ואינספור הזדמניות לאינטרקציה ובין הייתר הזדמנויות עסקיות.
מה שאומר לגביי ולגביכם שזאת חשיפה שצריך לרתום בשבילנו ובפוסטים הבאים נראה איך עובדים עם המפלצת שנקראת פייסבוק....


קצת מידע מעניין באדיבות האתר און-ליין סקולס.

Are We Obsessed with Facebook?

Via: Online Schools



תגובה 1:

  1. אני עוסק עשיו בניית אתר באינטרנט ובנוסף אני גם עוסק קידום אתר בגוגל ויש לי מערכת בניית אתר משלי ורציתי להגיד שזה יפה שחשבת לכתוב רשומה על פייסבוק ועד כמה הוא חשוב לעסק שלנו או לשיווק המוצרים אבל אני מסכים איתך שיש הרבה מה לכתוב וקצת קשה למקד את זה לרשומה אחת.

    השבמחק