יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

פרוייקט Y

לאחרונה התחלתי להתעמק בקידום אתרים אורגני בעיקר בתחום אתרי נישה לכן סטיתי קצת מהכתיבה בבלוג בכללי ועל הפרסום בפייסבוק בפרט.
אני עדיין מאמין ויודע שאפשר לעשות כסף מפרסום בפייסבוק וגם בגוגל אך היום זה מאוד קשה, המילים הפכו למאוד יקרות ומרווח הנשימה (כמות הכסף שצריח להשקיע גדלה בכל קמפיין) הופך ליותר ויותר קטן.

מה שקורה שיותר ויותר משווקים מעדיפים את התחום הזה יותר מהסיבות הבאות:
  • עלות הכניסה הרבה יותר נמוכה
  • אם עובדים באופן שיטתי ומסודר כמעט תמיד אפשר להגיע לתוצאה הרצויה
  • אפשר להשתמש בדרכים יצירתיות ע"מ להרוויח כסף, כגון מכירה של שטחי פרסום או אפילו את האתר עצמו במידה והוא ממש הצליח
  • חקירה של נישות מסוימות ובמידה של הצלחה להוסיף מוצרים לפרסום
  • אד סנס
  • הפיכה לאתר אוטוריטה
בקיצור יש המון סיבות להכנס לתחום הזה, הבעיה כאן זה הזמן שאותו צריך להשקיע ולפעמים קשה למצוא אותו...
טוב אז ככה אני אשתדל להמשיך לכתוב על פייסבוק מדי פעם אבל כרגע בעיקר אני אתמקד בפרוייקט שלי של בנייה של עשרה אתרי נישה שאותם אני אקדם למעמוד הראשון בגוגל.
למה אני רוצה להיות בעמוד הראשון? כי שם נמצא הכסף הגדול ובתכלס אפילו לא שם אלא ב 3 המקומות הראשונים. בכל מקרה אני מתיל את המסע שלי לעבר 10 אתרי נישה (נעשה את זה קצת יותר מעניין) שכל אחד מהם יהיה בעמוד הראשון באחד משלושת המקומות הראשונים בגוגל...

בהצלחה
שיבקי

אהה כמובן שאני אעדכן

2 תגובות:

  1. אני עוסק עשיו בניית אתר באינטרנט ובנוסף אני גם עוסק קידום אתר בגוגל ויש לי מערכת בניית אתר משלי ורציתי להגיד שכל הכבוד לך שלאחרונה התחלת להתעמק בקידום אתרים אורגני בעיקר בתחום אתרי נישה אבל חבל שסטית קצת מהכתיבה בבלוג בכללי ועל הפרסום בפייסבוק בפרט.

    השבמחק
  2. שיבקי שלום
    אני אשמח מאוד לשמוע קצת יותר על המסע שלך בדרך לעשיריה הראשונה. במיוחד היום לאור כל השינויים שגוגל עשו באלוגריתם שלהם.
    תעדכן אותנו ;-)

    אבישי

    השבמחק