יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

ההתחלה...

האמת היא שבאמת קשה להתחיל...במיוחד משהו חדש, כרגע כל כך הרבה דברים מתרוצצים לי בראש והרבה מאוד רצון לשתף. אבל אין שום סדר הגיוני אז אני פשוט אתחיל ואזרום ונראה לאן נגיע, בגדול אני אפזר כאן ידע שנצבר ויצבר על הדרכים שבהן ניתן לייצור הכנסות פאסיביות מהאינטרנט. בין היתר אשתדל לתת דוגמאות של דברים שעבדו בשבילי או עובדים ,כמובן לא הכול הרי גם אני צריך להתפרנס :-)...
אשתדל לספר גם על צורות קידום,שיווק ודברים מענינים על הדרך - מקווה שתהנו!
אני מאמין שבהתחלה אני די אתפזר אך אני סבור ובטוח שאסדר את הבלוג עם הזמן בצורה עקבית.




תגובה 1:

  1. אני עוסק עשיו בניית אתר באינטרנט ובנוסף אני גם עוסק קידום אתר בגוגל ויש לי מערכת בניית אתר משלי ורציתי להגיד שאני מסכים איתך שבאמת קשה להתחיל במיוחד שאתה עושה משהו חדש, כרגע כל כך הרבה דברים מתרוצצים לך בראש והרבה מאוד רצון לשתף. אבל אין שום סדר הגיוני אז אני פשוט אתחיל ואזרום ונראה לאן נגיע, בגדול אני אפזר כאן ידע שנצבר ויצבר על הדרכים שבהן ניתן לייצור הכנסות פאסיביות מהאינטרנט. בין היתר אתה תשתדל לתת דוגמאות של דברים שעבדו בשבילי או עובדים ,כמובן לא הכול הרי גם אתה צריך להתפרנס כמו כולנו.

    השבמחק